PRETURI EXCELENTE in 2024
Planificare & Organizare completa a nuntii
de la cererea in casatorie si pana la coordonarea completa a nuntii
S-ar putea sa stii exact ce vrei, insa nu stii exact de unde sa incepi, sau poate ca ai mai multe idei de la familie sau prieteni si te simti complet coplesit. Serviciul nostru de „Wedding Planner”, este ideal pentru cuplurile care doresc sa aiba mai mult timp liber si care doresc sa aiba parte de o nunta perfecta!
Serviciile noastre, pot include totul: de la designul nuntii si aprovizionare, pana la gestionarea invitatilor, astfel ca veti avea timp liber sa va preocupati de fericirea voastra! Totul va fi conceput pentru a se potrivi cu tine si nunta ta unica. Impreuna, ne vom bucura de fiecare secunda! In ziua nuntii, vom fi prezenti, pentru a ne asigura ca totul merge bine!
Planul nostru „Wedding Complet Luxury” include:
✦ asistenta telefonica si e-mail nelimitata
✦ aprovizionarea si managementul furnizorilor (tort, candy-bar, bauturi, muzicanti, foto-video, etc.)
✦ planificarea si managementul bugetului
✦ indrumari privind tematica nuntii
✦ amenajarea locatiei The Palm
✦ coordonarea calatoriilor si cazarii pentru oaspeti
✦ management rezervari invitati
✦ managementul planului de aranjare la mese
✦ itinerarul & managementul zilei nuntii
✦ returnarea articolelor inchiriate (daca va fi cazul) dupa ziua nuntii
✦ gestionarea discreta a oricaror probleme care pot aparea
Preturi Wedding Planner Bucuresti
In functie de dimensiunea evenimentului si de complexitatea nuntii, acest serviciu reprezinta o investitie profitabila! Un pret exact, il putem stabili de comun acord, telefonic sau la o intalnire, in locatia noastra, situata in Pipera in incinta „The Palm Ballroom”! Daca alegi serviciile noastre de Wedding Planner, vei avea 100% sanse, pentru ca nunta sa iasa asa cum iti doresti.
„THE PALM isi exprima energia prin evenimentele realizate impreuna cu echipele de profesionisti
care transforma fiecare petrecere, intr-o amintire exceptionala.”
MANAGER
Organizam nunti si botezuri cu multi invitati, avand o capacitate de pana la 900 de persoane la mese.
Organizam cu multa placere & experienta, petreceri Corporate de la A la Z cu 100 – 2000 de persoane.
Locatia noastra, este perfecta pentru a gazduire concerte & conferinte cu pana la 2500 de persoane.