Nunti & Botezuri

Organizam nunti si botezuri cu multi invitati, avand o capacitate de pana la  900 de persoane la mese.

Organizam cu multa placere & experienta, petreceri Corporate de la A la Z cu 100 – 2000 de persoane.

Concerte & conferinte

Locatia noastra, este perfecta pentru a gazduire concerte & conferinte cu pana la 2500 de persoane.

THE PALM

SALON EVENIMENTE Bucuresti

PRIORITATEA NOASTRA ESTE VISUL CLIENTULUI

Imaginea THE PALM este un cumul de experiente memorabile prin natura locului de intalnire, salonul de evenimente avand una dintre cele mai spectaculoase forme arhitecturale, mai exact forma de palmier, unde punem in lumina reflectoarelor inteligente fiecare moment important al fiecarui client, iar cu multa pasiune si profesionalism il facem sa devina memorabil.

 

Oferim atat servicii standard cat si posibilitatea personalizarii intregului eveniment. Venim in ajutorul clientilor nostri cu servicii variate care vor face ca organizarea evenimentului dvs sa fie o placere si nu un stres.

 

Ballroom THE PALM PIPERA

Salonul de evenimente THE PALM este localizat pe Soseaua Pipera nr.46 si este gandit sa raspunda celor mai exigente nevoi. THE PALM ofera conditii speciale pentru evenimente precum: nunti, botezuri, evenimente corporate, lansari de produse, receptii sau gale, intr-un cadru de lux, elegant si exclusivist, unde detaliile fac diferenta.

 

THE PALM PIPERA are o suprafata disponibila interioara de 1800 de metri patrati la care se adauga circa 800 de metri patrati ai terasei, spatii ce pot acomoda pana la 900 invitati la mese sau 2500 de invitati la evenimentele de tip concert/gala. Dispunem de circa 150 locuri de parcare supravegheate video.

Oferim

Decorul intregii sali in 6 variante de culoare, centerpiece-uri, decor intrare salon, decor masa prezidiu si diferite eccesoriii.

 

Candy bar

Delicii rogvaiv din fructe dulci-acrisoare sau din ciocolata belgiana / pavlove albe si frumoase ca rochia miresei. Orice ai pofta, vei gasi in coltul dulce al evenimentului.

 

Cocktail bar

Cocktail cu gin, apa tonica indiana si rozmarin, Negroni fumegand, Cosmopolitan pentru frumusetile urbane si altele te asteapta sa iti condimentezi evenimentul.

 

Fum dansul mirilor

Masini de fum, artificii ring, tort si gheata carbonica, totul pentru a da magie momentului primului dans.

 

Organizarea cununiei civile

Dispunem de foisor pentru organizarea cununiei civile si de un spatiu exterior amplu care ne permite sa va oferim experienta unei cununii in mijlocul naturii.

MARIUS IONITA

„THE PALM isi exprima energia prin evenimentele realizate impreuna cu echipele de profesionisti

care transforma fiecare petrecere, intr-o amintire exceptionala.”

MANAGER

Contacteaza-ne acum si vom programa o vizionare a locatiei „The Palm Ballroom”